У 2017 році в Україні збільшиться ринок сувенірної продукції

У 2017 році в Україні збільшиться ринок сувенірної продукції. Цьому має сприяти, насамперед, проведення в нашій країні «Євробачення».

Зазвичай під час проведення будь-яких великих міжнародних культурних або спортивних заходів в будь-якій країні відбувається сплеск продажів сувенірної продукції. Це, звичайно, пояснюється збільшенням числа іноземних туристів. Так було в Україні в 2012 році під час проведення Чемпіонату Європи з футболу. Так буде в нинішньому році під час проведення конкурсу європейської пісні «Євробачення».

Сувенірна продукція «Євробачення» -2017 буде дуже різноманітною. До неї увійдуть магніти, ручки, брелоки, блокноти, папки, конверти, футболки, кепки, парасолі, чохли для телефонів, флешки і багато іншого. Дизайн всієї цієї продукції розробляють зараз два українських рекламних агентства – Banda agency і Republique.

Які компанії будуть виробляти сувенірну продукцію для «Евробачення»-2017 – поки ще не відомо. Сподіваємося, що у цих фірм буде власні виробничі бази, і нашу країну не заповнять китайські товари.

Раніше повідомлялося, що на випуск рекламно-сувенірної продукції для «Євробачення» -2017 будуть виділені досить значні суми. Йдеться про мільйони гривень.