Магниты в рекламе
Сьогодні магніти не є лише сувенірною продукцією. Хоча до цих пір існує традиція у багатьох мандрівників купувати магнітні зображення міст і держав, які вдалося відвідати. Ми поговоримо про магниты в рекламі.
Такий аксесуар на холодильнику довгий час дарує теплі спогади і мотивує відправитися в поїздку знову.
Цікаві магніти на холодильник асоціюються у людей з чимось приємним і корисним. Цим зараз активно користуються маркетологи, які вибирають магніти в якості носія інформації. Результати досліджень показують, що сувенірна продукція позитивно сприймається більшістю людей.
Види магнітів для реклами
Якщо компанія хоче активно розвивати клієнтську базу і отримувати більше прибутку, рекламі варто приділяти достатню увагу. В цьому плані виграшним варіантом буде замовлення рекламних магнітиків:
- Плоский. За вартістю це найдоступніший варіант. На поверхні такого аксесуара можна надрукувати будь-яке зображення (наприклад, логотип компанії, її контакти, перелік продукції та ін.). Дуже добре підходить для промоакцій.
- Блок для записів. До магнітної поверхні прикріплюють блокнотик з відривними листами. Корисний аксесуар, який буде завжди на виду.
- С календарем (с заламинированным изображением или отрывной). Информация о вашей компании всегда будет «под рукой».
- Акриловий. Такий магніт являє собою прозорий корпус з пластика. Всередині його слід помістити рекламний вкладиш.
- Об’ємний. З чого роблять магніти такого виду? При їх виготовленні використовується полімерна смола, утворює прозорий об’ємний шар. Завдяки «ефекту лінзи» картинка виходить більш чіткою і насиченою.
- На автомобіль. Це магнітні наклейки, які дозволять брендировать машину. При цьому можна не переживати про пошкодження лакофарбової поверхні.
Найкраще замовляти рекламні магніти великими партіями. Це дозволить заощадити чимало коштів.
Магніти в рекламі: можливості для вас
На думку психологів, люди краще сприймають ту рекламу, яка знаходиться у них вдома. Наприклад, отримавши під час промоакції магнітик, більшість відразу ж повісить його на свій холодильник. Переваги цього рекламного продукту очевидні:
- людина бачить його щодня, формуючи позитивний образ компанії-рекламодавця;
- магніт є довговічним, стійким до зносу і механічних пошкоджень;
- аксесуар може бути будь-якої форми, кольору, дизайну і габаритів;
- компанія отримує безлімітний і, що так само важливо, безкоштовну рекламу;
- не виникає асоціацій з явною рекламою, тому що інформація на виробі є оригінальною і ненав’язливою.
На магнітики можна помістити послання потенційним клієнтам, логотип компанії, повідомити про майбутні акції та знижки. Варіантів існує безліч. У будь-якому випадку найпростіший спосіб підвищити впізнаваність бренду – замовити і поширити рекламні магніти. Ескізи можна розробити самостійно або скористатися допомогою професіоналів.